Showing posts with label girls. Show all posts
Showing posts with label girls. Show all posts

Monday, September 28, 2009

An ass for a face. My coffee mug has a pig with both sides showing. True story.

Morjensta vaan, ja morjensta vaan taas hei. Itseasiassa, tämä sanailu kuvaistaa nykyistä olotilaani, kiirettä nimittäin. Kiitos kiivaan opiskeluintoni, parin uuden järjestötyötehtävän ja ylipäätänsäkin todella monipuolisen syksyisen elämän, blogi on jäänyt taas. Ei tekosyitä kuitenkaan, koska juuri nyt ajattelin jakaa mielenkiintoisia satunnaisia asioita. Jälleen kerran selaimeeni on yksinkertaisesti jäänyt kaikkea mielenkiintoista talteen, joka on iskenyt silmään, mutta on tiellä töiden keskellä.. alas, tänne!

Musiikkiteollisuus: EU on päättänyt, että olisi mukavaa laskea volyymiä MP3-soittimissa. Ihan jalo idea - toteutus nyt vaan saattaa olla himpun verran vaikeaa. Kenties asiaa kannattaisi lähteä lähestymään eri kantilta, ja laittaa kuulokkeissa tiukemmat rajoitukset esimerkiksi siihen, että taustaääntä pitäisi pystyä suodattamaan paremmin. Sen jälkeen kun hankin kuulokkeeni, jotka vaimentavat taustaääntä, olen kuunnellut musiikkia huomattavan paljon hiljemmalla, huomaamatta konkreettisesti asiaa mitenkään korvakuulolla.. voi vielä, jos löytäisin kadonneen soittimeni. Ollut jo viikkoja kadoksissa, missä se voikaan olla. Dramaattista.



Design: En ole varmaan koskaan nähnyt hellyttävämpää sisustuselementtiä. Elegantti Piet Indoor Stove on savupiiputon, etanolilla käytettävä pieni takkatuli tyylikkäässä paketissa. Puujalat antavat aika hämmentävän loppusilauksen tälle munkin kämpän nurkkaan varmasti mahtuvalle silmätikulle ja lämmönlähteelle. Lienee kuitenkin vain vielä konseptivaiheella, ellei joku tiedä paremmin.. joskus sitä kun oikeasti voisi vähän sijoittaa tyyliin, laatuun sekä loistavaan ideaan.

Historia: Suomalaisten tapana on olla sairaalloisen kiinnostunut siitä, mitä muun maan ihmiset meistä ajattelevat. Itsekin myönnän hiukan kansanomaisesti sortuvani tähän pohdiskeluun, ja siksi tämä artikkeli onkin aika mielenkiintoinen tapaus. Kertoo nimittäin hiukan tarinaa termin finnjävlan takana. Siis sen termin, jolla ruotsalaiset perinteisesti haukkuvat meitä. Siis anteeksi, hurrit ja svedut haukkuvat. Nuo ruojat.

Livekeikat: Anna Järvinen palaa Suomeen vetämään keikkoja, ja aivan uskomattomalla onnella kyseisen neidon Turunkeikka ei mene iltaohjelmissani päällekkäin minkään kanssa! Karman laki todistuu jälleen kerran, koska samana iltana alun perin valittavissa oli joko räikeä humalanhakuinen pöytäjuhla tai tärkeää luennointia järjestyksenvalvontatöistä. Valitsin JV-hommat - ja nehän loppuvat juhlia aikaisemmin, ja ehdin koulunpenkiltä suurinpiirtein koko keikalle. Ehkä livahdan vähän etukäteen pois ikkunasta, että ehdin tsekata myös lämppärin Vuk, joka on niin monesta tuttu nimi, mutta en ole kyllä perehtynyt vielä missään vaiheessa kunnolla.



Kaunis nainen: Sellainen on Melanie Laurent elokuvassa Inglourious Basterds. Kohtalokaskin, ja David Bowien soidessa taustalla natsi-Saksan Pariisissa, pikkukäsilaukussa pistooli, suruhuntu päällä, ja sulava punainen mekko päällä. Joo, toimii. Ei mulla muuta. Harvoin menen katsomaan leffaa kahdesti teatteriin, mutta tässä oli poikkeus.

Pian sitten taas lisää syvällisempää sisältöä. Pian tarkoittanee tässä tapauksessa viikonloppua, koska sitä ennen tällä viikolla on vielä paljon palauttamattomia nettikurssitehtäviä, rapujuhlat, virkamiesruotsin ponnisteluita ja kandiaineen pohdintaa edessä. Tänäänkin piti näitä kaikkia asioita selvitellä, mutta suurin osa ajasta kului keskusteluun yukonilaisen tutkijan kanssa lokalisaatio-globalisaatio-ongelmista arktisten opintojen lähihistoria-kurssilla. Näin sitä käy pahimmillaan, kun kiinnostavat opinnot häiritsevät normaalia kaduntallaajaa!

Lähteet: HS.fi, Tiketti, mocoloco.
Kuvat #1 #2

Monday, July 6, 2009

Dying for some trouble

Ruisrokissa oli tunnelmaa ja hienoa, hienoa, hienoa musiikkia. Tarvitsee välillä haukkoa henkeä, että pystyy itseasiassa edes kertomaan tarkemmin elämyksistä. Sitä odotellessa, muutama loistava taiteilija. Tiedä miksi he vakuuttavat? Portfolioissa tosin löytyy muitakin aihepiirejä..


Adrien Donot


Mecuri B Cotto

Sunday, June 14, 2009

The things I talk when I talk about random

Tämä on tätä anarkiaa - RSS-feedissä reilu 1000 entryä viikon lukemattomuuden jäljiltä, hallelujah! Maailmassa on aivan liikaa kaikkea mielenkiintoista ihmisille, joka kehtaa väittää edes pyrkivänsä olemaan kiinnostunut aktiivisesti kaikesta kiinnostavasta. Seuraavassa viisi satunnaista mielenkiintoista asiaa, jotka ovat juuri nyt jänniä, tänään sunnuntaina kello 18:57.



Kirja: Haruki Murakami - What I Talk When I Talk About Running



Puku: Star Trek -korsetti (Kuva Etsy)


Uutinen: Alkuperäinen Last.fm-tiimi lopettaa. Monet muutkin jättävät laivan. Ehkä minunkin pitää vaihtaa pian Libre.fm:ään.. (Kuva: ?)


Taiteilija: Autumn Whitehurst (Portfolio)



John Vanderslice - Too Much Time
(Uusi albumi ei ole siltikään avautunut kunnolla..)


Lähteet: Last.fm, Techcrunch

Wednesday, June 3, 2009

Platinum

Huomenna on totuuden hetki, ts. pääsykoe. Keskittymisen herpaantumista vastaan taistelu on aika vaikeaa. Lukiessa hyvin kirjoitettua pääsykoekirjaa uudestaan ja uudestaan yhä enemmän ja enemmän asiat selventyvät ja jäsentyvät päässä, ja välillä tulee se olo, että jokaisella lukukerralla oppii aina lisää. Ikuisen oppimisen ongelma tässä on se, että koko ajan harmittelee.. "miksi en lukenut sitä 9. kertaa?" Toisaalta kuka tässä vaiheessa itseään soimaamaan rupeaisi.



Kevennykseksi selailin elokuvajuttuja ympärs nettiä, ja löysin jotain hyvin viehättävää ja kohtalokasta. Olkoot tämä tuulahdus menneisyydestä - platina-blondi extraordinaire, nimeltään Veronica Lake. Mystisen eteerinen blondi oli haluttua tavaraa 40-luvulla film noir -elokuvassa, arkkityyppisen viehkeä femme fatale. Valkokangasnimensä hän sai sinisistä silmistään, ja töihin hänet valittiin alun perin salaperäisen "peek-a-boo"-luukkinsa takia - hänen kampauksensa piilotti aina hänen toisen silmänsä, ja onhan se aika leikkisää, vaikka sattumalta yksikään näistä kuvista ei tätä luukkia korosta).. Kaikin puolin leikkisän ja nuoren ulkonäkönsä tasapainoksi nainen hehkui seksuaalista vetovoimaa, joka vei hänet Hollywoodin huipulle. Mutta korkealtahan nämä tähdet välillä putoavat, niinkuin Veronicakin aikoinaan..




Ura alkoi laskemaan huonosti suunnitellun natsi-roolin takia 1944, ja siitä eteenpäin ei enää suuntaa voinut muuttaa. Diivaksi moitittu nainen alkoi vaipua syvemmälle alkoholismiin ja häntä ei oikein enää huolittu töihin. Tästä seurasi avioeroja, verosotkuja, ja lopulta kaunotar katosi valkokankaalta. Parin epäonnistuneen paluuyrityksen jälkeen hän pikkuhiljaa oli ei-kukaan - erakoitunut alkoholisoitunut kuollut tähti, joka lopulta katosi iäisyyteen hepatiitin ja munuaisvian takia, johon alkoholismi oli jouduttanut hänet.




Ironiaa? Veronica Laken suurimpia hittejä oli The Blue Dahlia, jonka nimestä kumpusi raamit "Mustasta Daalialle", kun nuori näyttelijätär Elizabeth Short murhattiin 1947 samoihin aikoihin elokuvan suosion kanssa. Myöhemmin 2000-luvulla murhasta luotiin elokuva, joka kantoi samaa nimeä, ja jossa mukana oli tämän päivän Veronica - Scarlett Johansson. Platinablondi, viaton kauneus ja seksuaalinen vetovoima. Pop-ikoneita molemmat. Toivottavasti Scarlett pärjää urallaan paremmin eikä vaivu samoin tavoin unohdettujen legendojen joukkoon. Vasta nyt, kiitos internetin, löydän tällaisen kaunottaren johon pitänee tutustua kerta film noir on sydäntä lähellä. Ah, on tuo vanhojen aikojen Hollywood sitten täynnä mysteereitä. Ei ollut silloin Twittereitä, ei.



Kuva #1 #2 #3 #4

Friday, May 22, 2009

Sex, lies and water torture.

Huomenna on järjestyksenvalvojakoulutukseni tentti, johon pitäisi lukea. Alas, heikko ihminen on valmis tekemään mitä vaan väistelemään vastuuta. Siivota voisin, järjestää kirjahyllyni, käydä lenkillä, mutta ei - nyt vain vähän käyn läpi asioita joita on tullut alkuviikosta mietittyä ja sitten siirryn virtuaaliavaruudesta takavasemmalle, ainakin loppuillaksi.. välillä sekin on jännästi vaikeaa. Muutama tunti. Internet-riippuvuudesta tulisi varmaan taas tehdä kartoitusta. Koneen pitäisi palvella ihminen, eikä kahlita..

Ensin ihan tästä samaisesta aiheesta. Jotkut taitavatkin tietää, mutta luen hyvin paljon self-development-materiaalista aivan aiheesta kuin aiheesta. Helposti siinä samassa tulee burnout tiedon ja mahdollisuuksien määrän, ilman että asioille oikeasti tekee mitään kun kaikki aika menee tämän "uuden oppimiseen"! Ojasta allikkoon. Sama pätee kuitenkin myös ihan kaikessa tekemisessä. Intohimojensa toteuttamiseen kuluu energiaa, jota menee jo siinä kun valmistautuu siihen mentaalitasolla. Yksi tapa kerätä voimavaroja on omistaa yksi päivä itselleen. Slacker Reform skippasi päivän töistä, ja rohkaisee samaan. Tulokset ovat vain ja ainoastaan positiivisia. Arvatkaa vaan teenkö saman ohjeen mukaisesti kunhan pääsykokeet ovat ohi.. Lähde: Slacker Reform.


Nip some sugar, tuck it over wraps.. (Eliza Dushku)


Eräs asia, joka on häkellyttänyt kovasti aina vastaantullessaan, on mainosbannerien slogan: "Life is short - have an affair." Jenkkilässä on perustettu liikeidea firmalle, joka turvallisesti välittää petturuuteen rohkaisten avioliitossa onnettomasti kyhnöttäville sielunkumppaneita. En tiedä kuinka konservatiivinen oikeasti olen, mutta oli millainen tilanne ihmisillä tahansa, ei tämä välttämättä ole mikään.. sopiva? Sopivuus on toki monella erilainen käsitys mielessään, olenhan puhunut esimerkiksi ihmisten kanssa jotka suoralta kädeltä pitävät avoimia suhteita, vaikka avioliittojakin. Silti salaisuuden takaamiseen perustuva Ashley Madison Agency hämmentää. "Voi mihin se maailma onkaan menossa!" Lähde: Uusi Suomi.

Heille, ketkä jaksavat pitkäänkin pohtia moraalisesti vaikeita asioita.. kertokaa minulle mikä ero on joulupukilla ja juutalaisella? Ken vitsin vastauksen tietää, ja sille nauraa.. sinut on haastettu! Hyvin haastava syrjimisenvastainen mainos kiellettiin Australian televisioyhtiön toimesta, ja asiaa on linkin takana pohdittu paneelikeskustelussa. Testasin vitsin "toimivuutta" ystävälleni aloittaen asiasta pohtimisen ääneen kertomalla, kuinka syrjintäkamppanja tarkoitus oli saada ihmiset pohtimaan asiaa ensin ehkä naurahtamalla ja sitten ymmärtämällä miten kaikki lähtee rasistisesta tai muuten syrjivästä vitsistä.. ystävä nauroi vitsilleni. Kelpaa miettiä, nih! Lähde: Foundry's.


What Should Obama Do -rannekkeita koko kansalle?


Mitä politiikkaan tulee.. Obaman kaavailtu Guantanamon sulkemisoperaatio kaatui Senaatissa jopa Obaman oman puolueen vastustukseen. Tutkimukset osoittavat että joka 7. vapautettu vanki palaa terrorismitoimintaa - tai tiedä vaikka päätyy katkeruuttaan, vuosien kidutuksen jäljiltä! Obama jatkaa silti rauhallista ja varovaisen optimistista ulkopolitiikkaansa.. ja monet tästä asiasta eivät pidä! Ex-VP Cheney on pysynyt tekojensa takana, Israelissa näkemykset ovat uhan läheisyyden takia paljon jyrkempiä, ja ylipäätänsäkin ideologisesti söpön kaksinapaisen maailman rauhanpyrkimyksen retoriikka alkaa murtua mediassa. Kirjoitin Obamasta artikkeleita pitkin syksyä ja kevättä, ja vielä tässä kuussa aion takertua aiheeseen "Uusi Lännen Konsepti Obaman aikaisessa globaalissa konseptissa", tai ainakin tähän juureen. Materiaalia kyllä piisaa, ja ongelmatilanteita.. Lähteitä: HS, Uusi Suomi, Blogi US:ssa.

Ainoa asia mistä voimme olla varmoja? Jopa amerikkalaisten kristittyjen mielestä olemme vaniljaa - turvallisia ja kivoja, mutta pirun tylsiä. Onneksi siis me tuskin ihan heti joudumme huolehtimaan ydinasevaltojen suututtamisesta oikeasti, tai pelätä pettämispalvelujen läpilyömisestä mainstreamiin! Lähde: Yahoo!

Kuva #1 #2

Wednesday, May 13, 2009

Olio, tyttö ja .. NSFW? (Not sure if safe for work?)

GOLEM.

On mukavaa löytää mielenkiintoisia pieniä juttuja pienistä asioista, jotka oikeastaan ovat sittenkin isoja asioita. Tällaisia ovat ehkä huomio siitä, kuinka Turun Tuomiokirkko on aika iso juttu, vaikka siinä se aina seisoo, kun matkaan kaupungin sisällä oikeasti ihan minne vaan. Tai takapihani puut Paimiossa, kun huomaan kuinka auringon vaipuessa horisonttiin, näkymä on mitä mahtavin ja ne puut heijastavat limitse valoa - tiedän että on kesä. Yksi mielenkiintoinen asia on Golem. Tuo Prahan kaupungin symboli, iso möllikkä, joka vain ilmestyy kaikkialle. Mikä sen tarkoitus on? Tämä artikkeli NY Timesissä kertoo ehkä enemmänkin - mutta minulle se on aina vaan jonkinsortin olio. Kuin vaaleanpunainen elefantti, mutta ei oikeasti sellainenkaan koska en osaisi kuvitella sille värejä, ääniä tai edes hajuja. Se ei ole pelottava kuin mörkö, se ei ole empaattinen kuin Shrek. Se vain on - niinkuin moni muukin asia maailmassa. Ja influenssa-pelko on aika hyvä vertaus. Meitä se vaivaa, mutta missä se on? Miltä se näyttää? Mitä se kertoo, mitä se tekee, missä se on? Kuka tietää.

“The Golem starts wandering the streets during times of crises, when people are worried,” Ms. Bergerova said. “He is a projection of society’s neuroses, a symbol of our fears and concerns. He is the ultimate crisis monster.” - NYTimes.
Toinen mainittava asia on tyttö. Kävin läpi aivan valtavasti musiikkiblogejani - on melkein pakko pian harkita RSS:ni tyhjentämistä jotenkin, koska jos 50 postausta on 4 päivän vakio, menee noihin penteleihin pian jo pari tuntia joka viikosta, ja vielä päälle siihen kaikki muut luettavat! Mutta yksi asia jäi kivasti mieleen - söpö kappale, söpö lauluääni, söpö ilmapiiri, varmasti myös söpö tyttökin, vaikka näin yömyöhään en jää tätä asiaa (tavastani poiketen) liikaa selvittämään.


Carly Sings - God and the Girl (mp3)

Ja viimeisenä on mainittavaksi tarkoitettu valokuvaprojekti, joka käytännössä on NSFW, eli ei turvallista töihin, K-18, alastomuutta.. vai onko? Oikeasti pysähdyttävä idea on poistanut valokuvattujen naisten rinnoista jotain tärkeää ja niihin kuuluvaa, ja yhtäkkiä kuvat ovatkin lähinnä hämmentäviä? Onko tämä esineellistämistä, onko tämä luonnottomuutta? Mitä tämä oikeastaan on, ja mitä siitä pitäisi tuntea? Sitä kelpaa miettiä. Jokainen blogi, joka asiaa on pähkäillyt, on siteeranut itse Loreffrey-lafkan mielipidettä.. mutta tehkää te omat pohdintanne, ja tulkitkaa ensin itse ennenkuin lähdette etsimään asialle syitä - jos siis kiinnostaa, ja arvelluttaa. Aika valloittavaa ja virkistävää.


..Que?


Kuva #1 #2

Monday, March 30, 2009

Downtempo barrel roll on a heavy metal slope

Maailmassa tapahtuu taas kummia kun vähän selkänsä kääntää. Minun piti kyllä päivittää taas top15-listaa, mutta jotenkin univelkojen sovittelussa ja vuosijuhlahuumassa työt jäivät taas vähän vähemmälle.. nyt ehtii taas hiukan käsittelemään asioita. Tenttihän on VASTA huomenna, heh!



"I am Bill!"


1) YK osaa, ja on tehnyt tiettäväksi, että uskontoja ei saa pilkata. Siis oikeasti, YK:n Ihmisoikeustuomioneuvosto linjasi, että uskonnosta puhuminen kriittiseen sävyyn on väärin, ja tästähän ei jousteta. Ei kyllä yllätä, että yksikään EU-maa ei tämän puolesta äänestänyt, ja toisaalta USA:han ei ole edes neuvoston jäsen, joten ironia oli kyllä vahvasti läsnä. Saa mitä nykyään tapahtuu esim. sen takia, kun itse ilmaisen näin negatiivisen kantani islamistisen Pakistanin pyrkimyksiin luoda tällaista sananvapautta rajoittavaa näkemystä vallalle YK:n kautta. Olenko rikollinen jo nyt? Lähde: Piraattiliitto.

2) Myös elokuvamaailma osaa. Nimittäin mikä olisikaan paras tapa luoda uskottavuutta jälleen lisää sen täysin menettäneelle organisaatiolle (käytetään nyt moniikkeria Hollywood), kun luodaan toimiva ja edullinen DVD-vuokrauskonsepti, ja sitten sitä koitetaan suodattaa ja sumuttaa päin näköä. Ironista on se, että McDonaldsilta pois-ostettu formaatti saadaan lypsämään näin paljon rahaa ja asiakkaita - hienoa, että innovaatiosta palkitaan! Oikeusjutun jälkeen firma saa varmasti vielä enemmän tuottoa, ja terve järki ja kilpailuhenki voittaa. Lähde: HS.

3) Facebook lisäsi viimein Feedinsä ominaisuuksiin tyhmien quiz-ohjelmien blokkaamiseen yhdellä napinpainalluksella! Voitto! Nimittäin on se kumma, jos ihmisillä selvästi on edessään mahdollisuus olla kertomalla jokaiselle 200 ystävälleen, minkä tuloksen sai testistä "mikä on psykologinen sairautesi" tai "minkä vuosikymmenen nainen olet", ja silti hän haluaa sen kertoa - jos ihminen omien quizien kohdallakin tekee päätöksen tehdä vain ehkä noin joka 10. testin, niin luulisi samalla tajuavan sen, että vaikka itseään se vastaus ehkä kiinnostaa.... niin ketään muuta ei. Egomania on jännä tauti. Lähde: Menkää FB:hen tsekkaamaan, jee!

Ps. Satuin katsomaan naisten MM-taitoluistelua, ja se meno oli kyllä EM-höntsäilyihin verrattuna kuin ydinfysiikkaa. Onneksi suomalainen Lepistö oli lopulta paras kaikista Euroopan naisista ollen 6., se on oikein hyvin se. Ja koska olen mies, tässä mielestäni parhaita huomioita kisoista, huomioiden kohteena Georgian Elene Genevanishvili.

Kuva #1

Saturday, January 17, 2009

Girls.

Tänään fiilistelen naislaulajia. En mene myöntämään etteikö mukana olisi myös aina tietynlaista poikamaista ihastusta, kun on kyseessä on söpöjä tähtösiä laulamassa söpöistä asioista (tai ainakin söpönkuuloisesti rumista asioita), mutta silti heitäkin on vain niin paljon eetterissä, että hyvät jyvät erottuvat niistä vähemmän kiinnostavista ja kertaluontoisista bongauksista. Tänään mieleeni tulee kaksi oikeasti.. jännää.




Little Boots - Stuck on Repeat
Brittiläistä elektropoppia



Zaza Fournier - La Vie á Deux
Ranskalaista peruspoppista

Saturday, August 23, 2008

Go ahead and jump!

Olympialaiset ovat lähes ohi.. keihäsmiehet pettivät ja jäljellä on enää Janne Holménin maraton, eli eipä tässä oikeen enää mitään ole jäljellä. Keihäsfinaalia töllätessäni pettyneenä erehdyin myös seuraavaan senjälkeistä naisten korkeushyppyä.. ja yhden kilpailijan katse mursi ihan täysin. Intensiivisyys tuo mieleen Natalie Imbruglian ja Milla Jovovichin - kyseessä on gasellimainen 193-senttinen kroati Blanka Vlasic. Photo-intensive, be adviced.











Monday, August 18, 2008

Se siitä boikotista..

Toisin kuin ounastelin, olympiaboikottini ei sitten pitänytkään. Heti kun olen päässyt lapsuudenkotiin viettämään aikaani vapaina lomapäivinä, olen todistanut esimerkiksi ihan ensimmäisenä tekonani sen Suomen kullan naisten ammunnassa, yllättäen se onkin eniten jäänyt mieleen. Jännittäviä hetkiä ovat myös tarjonneet monet muutkin tähdet tähtihetkineen, mutta kas kummaa kun tietyt naiset ovat omasta mielestäni varastaneet show'n..




now playing: Van She - Shelly

Ehdottoman symppis oli naisten 100 metrin juoksun nuori (meikän ikäinen!) Shelly-Ann Fraser Jamaikalta. Hammasraudat ja kaikkea, pirteeniloinen haastateltava jopa kaamean Bubin journalismihelvetissä. Johdatti muuten Jamaikan kolmoisvoittoon tässä lajissaan, jättäen 3 jenkkiä peräänsä.. aika hienoa!




Armas Kaire.

Aika yllätys oli nähdä naisten kolmiloikan finaalissa kovien keskiameriikkalaisten ja venäläisten seassa nuori vaalea virolaistyttö nimeltä Kaire Leibak. Ei näytetty suorassa lähetyksellä yhtään hänen hyppyä ainakaan siten että olisin huomannut, kun ei ollut ihan kärjen vauhdissa.. sääli! Silti olen toki fani.




Vaulting poles..

Sokerina pohjana tämän päivän yleisurheilukuningatar Jelena Isinbajeva! Ihan uskomatonta ylivaltaa seiväshypyssä, naispuolinen Sergei Bubka.. mutta ulkonäköä kyllä aika reippaasti sievemmin kuin tällä vertauskuvallaan. Oi Yelena, minua kutsuu Venäjä.. *krhm*

Monday, July 21, 2008

If God moves across the water, then the girl moves in other ways

Tatuointeja miettiessäni ja edellispäivän horoskooppikeskustelujen rohkaisemana olen päättänyt, että yksi tatuoinnin mahdollisuus on japanilainen kanji nana eli 7 on yksi todella erinomainen idea iholle pistettäväksi, koska se on ollut aina onnennumeroni. Aasinsilta! Turhia selittämättä tämä on minun julistukseni tämän hetken 7 kuumimmasta naisesta! *grin*




7. Samaire Armstrong

Miksi? OC:n ihku sarjakuvatyttö ja Entouragen sihteerikkö. Lisäksi aivan järkyttävän söpö tässä musiikkivideossa.



6. Elisha Cuthbert

Miksi? Neiti oli aikoinaan 24:n damsel-in-distress, sittemmin ideaali naapurintyttö elokuvassa The Girl Next Door. Pitää jääkiekosta!



5. Kirsten Dunst

Miksi? Ihastuin tyttöön jo aikoinaan Veren Vangeissa ja Pikku Naisissa.. sen jälkeen hänestä on kasvanut oikeastaan aivan mainio näyttelijätär, ja pakkohan niitä leffoja on aina katsoa olivat sitten laatua tai ei, olennaisesta syystä..



4. Kristen Bell

Miksi? Veronica Mars, tuo kuuma modernien aikojemme high school kaunotar / salapoliisi. Hymy edesauttaa kasvuhuoneilmiötä.



3. Kiira Korpi

Miksi? Siro, säntillinen, maitotyttömäisen suomalainen luistelijasöpöläinen. Pitääkö sanoa enempää? *blush*



2. Scarlett Johansson

Miksi? Ellei Scarlett olisi tietyllä tavalla jopa liian seksikäs, olisi hän kärjessä. Kaiken lisäksi myös näyttelee hyvin vakuuttavasti. Ehdottomasti Hollywoodin naisten aatelia.



1. Hayley Williams

Miksi? No koska.. öö.. se vaan laulaa niin hyvin ja aww kun se on söpö! *blush*

"Move along now, nothing to see here.."